Baarsma Wines - Leading in Wine Export Brochure

Baarsma Wines Internationaal


Baarsma Wines is marktleider in Nederland. Op basis van een doordachte lange termijn strategie heeft Baarsma Wines in de loop der jaren een duurzaam bedrijf opgebouwd in een steeds meer concurrerende en consoliderende markt. Baarsma Wines is 'Leading in Wine' en wil dat blijven. De volgende drie pijlers zorgen ervoor dat Baarsma Wines zich ook in de toekomst onderscheidt van haar internationale concurrenten:

Category management

Category management

Klik hier om meer te lezen

Baarsma Wines gebruikt diverse internationale wijnmerken en innovatieve concepten om de wijncategorie van de klant zo veel mogelijk te laten groeien. Onze expertise op het gebied van e-commerce zetten we in om kansen met dit nieuwe business model ten volle te benutten. Maar ook door een sterke trading positie creëren we aantrekkelijke kansen voor onze klanten.
[sluit]
Category management

Operationele excellentie

Klik hier om meer te lezen

One stop buying is van onschatbare waarde voor onze internationale relaties. Vandaar dat Baarsma Wines Internationaal haar klanten wijnen op elk gewenst niveau kan aanbieden. Het combineren van wijnstromen zorgt daarbij voor een grote toegevoegde waarde.
De brede distributie en het beschikken over een eigen bottelfaciliteit maken dat de operationele effectiviteit van Baarsma Wines zich nadrukkelijk onderscheidt van de concurrentie. Elke klant mag daarom rekenen op een hoge servicegraad, uiteraard ook bij complexe leveringen. Niet zomaar heeft Baarsma Wines een eigen kwaliteitsafdeling die de kwaliteit van alle wijnen te allen tijde bewaakt en garandeert.
[sluit]
Category management

Onderscheidend totaalassortiment

Klik hier om meer te lezen

Baarsma Wines Internationaal heeft exclusieve toegang tot global brands en heeft waardevolle relaties opgebouwd met toeleveranciers van kwaliteitswijnen, uit zowel de Oude als de Nieuwe Wereld.
[sluit]

Retail   •   Foodservice